dimecres, de desembre 1

Novetats Autisme

Bones bloggers,
Estic bastant desconnectada perquè fa 4 mesos que he estat mamà. Aquesta experiència no fa més que enriquir-me dia a dia.
Poc a poc, torn a la rutina de les meves recerques per la xarxa i comentant els meus dubtes sobre la intervenció en nins diagnosticats dins l'espectre autista me n'he adonat que aviat el dsm-V canviarà la nomenclatura d'aquest trastorn i els seus criteris disagnòstics.
També la manera d'orientar als centres canviarà a les Illes. Hi ha un projecte de feina interdisciplinar de la que prest m'agradaria informar-vos. Si algú en sap alguna cosa, per favor, que ho comparteixi.
Avui, penjo aquesta web que em sembla interessant per la detecció i avaluació de l'equip iridia.
Fins aviat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada