dimarts, de gener 27

BENVINGUTS PASSEU PASSEU

Quina emoció! Aquestes són les meves primeres paraules en un bloc.
He de confessar que no m'havia sentit mai atreta per llegir els comentaris que es vessen als blocs però fa uns mesos vaig aprendre que no pots dir mai "NO".
Una companya de feina em va passar unes adreces de blocs que serveixen per compartir recursos i em vaig convertir amb fan d'aquesta eina.
Així que ja em teniu aquí.
Intentaré que el bloc no acabi aquí i que segueixi viu.
Gràcies per llegir-lo.

1 comentari:

  1. Hola voyager!
    estic contenta de que t'agradin els blogs, jo els visit molt, de fet en tenc un que ningu visita! toma contradicció, jajaja un fracas absolut! esper que t'enganxis a escriure i donar a conèixer al món les teves idees que no són gens dolentes o menyspreables (xerro des de l'experiència de coneixer-te)
    Res guapa, una besadeta i fins dijous!

    ResponElimina