dimarts, de gener 27

QUÈ OPINEU DE LA DENOMINACIÓ DE PT?

Anam a per feina, vos pareix?
Vos vull plantejar una reflexió, per què als centres educatius encara existeix la denominació de PT?
Jo com a mestra de suport no m'agrada que em denominin PT.
Per què?
Doncs perquè l'objectiu que persegueixo és fer suport dins l'aula treballant conjuntament amb el tutor metodologies que aconsegueixin arribar a les diferents necessitats dels alumnes d'un grup.
Tot el contrari, la pedagogia terapeútica em recorda a aquells anys que els nins s'integraven dins aules fora del grup classe. Quanta integració!!
Allò va estar bé, molt bé però hem d'avançar i fer un pas més.
Què trobau?

1 comentari:

  1. Hola!!!! estic d'acord amb tu totalment, no sols pq la lluita sigui dura, si no per molts motius, pq tens les idees clares i he apres molt de tu en poc temps, pq és més dificil canviar mentalidats que acceptar les novetats amb bona actitud...
    que m'encanta el teu blog!!
    besotes Azahara

    ResponElimina